The UnOrdinary Peoples ♥

Monday, March 14, 2011

CONTEST :: SAYA DAN GADGET




Kali ni aku nak ikut contest cik Faraa Halim ! Aku tak da idea da nak buat entry baru so buat masa ni aku rajin ikut contest jek kot. Best apa ikut contest. Orang kata (aku je kata) macam saingan sihat buat minda dan jari jemari kita. Aku ni pun suka bab-bab gadget ni! WEEEEE! =)

Ok jom tengok rules contest ni :

1) mcm biasa la,msti ade blog n jdi follower blog saya ni, klo tak nak jdi pn tak pe, tak wajib, tpi kalau saya update ape2 lamabt la taw nye -DONE-

2)kena ade gamba contest yg kt atas ni, klo nk letak kt side bar pn boleh,klo x nk pn xpe,skeati korang la
-DONE-

3)upload 1 gmba je eh, gmba tu msti anda dan gadget anda (gadget tu tak payah canggih2 pn tak pe,enset 3310,psp,camera n ape2 je la ) -DONE-

4) tag sorg je kawan anda, n pasti kan die taw, t ramai2 kesian plak tak taw nk tag sape kn hehe
5)dah siap semua, tnggal kan link anda die ruang comment ye ;)) -DONE-
hadiah pertama::
rm 50 akan di bank in kn

hadiah kedua n ketiga::
tak di pikirkan lgi, hehe

tarik tutup::
15/3/2011... tepat kul 12... ;))
 
 
OK da baca da kan? Jeng jeng jeng! Ini la gambar saya bersama gadget saya :
 
 
Ok tak? agak-agak boleh menang tak contest cik Faraa ni? Kikikiki!
 
 
Dengan ini saya nak sempurnakan penyertaan saya dalam contest ini dengan mentag seorang lelaki sulit tapi tampan! AWWW!:
 
 
 
 
 
 
p/s: Incik Naz jangan marah ek sebab asyik tag awak. Nanti tak hensem macam Aril! OPSSSala! =P
 
 

2 comments:

faraa halim said...

dtg terjah sini ;))

OnlyEuricca said...

alaaa maluu pulakk ricca...tq faraa sbb dtg singgah kat belog xsbrpe ni..hehe..hope menang contest ni! yeahhh!! \m/