The UnOrdinary Peoples ♥

Saturday, March 12, 2011

House Warming



Takde pape nak cerita. Just upload gambar house warming semalam. BEST!! Sekali lagi aku tackle Canon EOS D5000 cousin aku. Hehe.






hot tak? aik hot ke tak tetap tak boleh kena tackle da. Da berpunya! =P






Ni kek anak buah aku. EVA ASHLYN. Kek ni buat sendiri tau! No beli-beli!






Yang orang berdiri ramai-ramai ni pulak time nak bless rumah ni.



Hah yang ni doa makan! =P



Birthday girl berada di tengah-tengah. Cute tak? Excited benar dia ni bila nampak kek. Sebelum kek ni ada dia mesti cakap camni "TOO YOU-TOO YOU". Dia nak nyanyi lagu 'happy birthday' tu tapi tu jek dia tau. Asal jek dia nampak benda-benda bercahaya ecspecially lilin mesti dia akan start nyanyi benda tu. Akhirnya termakbul juga dia ber'TOO YOU depan orang lain. =)



1 jek lilin tapi ramai pulak nak tiup.Tak faham betoi arh. =.=



Tengok tu pandai pulak potong kek dia sendiri.



Bersama mummy nya.



Hah yang ni Sin Chan. Masih ingat lagi tak? Tak ingat takpe. Perasan tak mata dia bengkak? Hah mata dia kene bisol arh!! Orang tua-tua kata kalau bisol kat mata orang tu suka skodeng orang lain mandi or seangkatan dengan nya. Dia ni tak la juga nak skodeng orang mandi tapi kalau da main PSP ecspecially yang part gusti tu mula la mata dia gatal dok tengok pempuan pakai bikini tu berjalan-jalan kat dalam PSP tu. Kecik-kecik da gatal kan? Yang penting dia minat Justin Biliber!


SUNGKAIIIIII!!!!!!



Para ibu-ibuan. Aik yang baju putih ni masih single ok! =)






Rumah ada pool?? BEST DOKKK!!!


Aku tak reti main barang ni derr!! 



Dari kiri : Samantha, Sheron,Deidre
Di bawah: Che-Che Ina (mummy kepada Eva. Cute tak?)



Yang ni cousin aku dengan anak buah aku.



Test-test kalau-kalau boleh jadi model pas ni =P



Model yang tak diperlukan lagi. Ade sesiape nak ambil tak? =)



Yang dua orang ni pulak aq gelar twins. Gaya memang la sporting tapi mau tau da beranak tiga ok. Still maintain muda bai! Ibu-ibu berjaya!






JOM MELALAK!!!! 





Opssss saya tak minum. Saya cuma berlakon sahaja. =P



Ni la anak-anak buah aku yang susah aku nak describe gaya dorang ni. Tengok gambar pun korang boleh da describe sndiri kan?












p/s :: Macam aku tak nak jek lepas DSLR tu wuwuwuwuw........

4 comments:

Kumbang Jingga said...

nice pic between hehehe...hepy besday hihi

blogger addict said...

mmg hot....hehehe..sabahan ke nie?....

ayoys said...

msti mmy c ninut yang bt kek tu kan..cantik bha kek nya tu..klu ko bday nti sru mmy nya bt biar aq yg mkn..hahahhaaa

OnlyEuricca said...

Kumbang Jingga : thankx =)
Blogger addict : haha drang je hot..yes i'm a sabahan =)

ayo : aik aq pun ada terlibat sama buat kek 2...haha aq brthday d kk sua kli ayo huhuhu