The UnOrdinary Peoples ♥

Saturday, November 12, 2011

Thank You my number 1 'FAN' =')

Wow!! cik Ricca ada 'FAN' doh!! Oh Em Gee! Thanks sebab tak henti-henti 'menyayangi' saya eh! Sayang awak lebih! Tak sangka pulak kan awak ada dalam top fan list saya. Bangga tak awak? apa?! TAK? seharusnya awak bersyukur sebab layak jadi top 'fan' dalam list saya. Ramai tau yang nak jadi 'fan' saya ni. Tapi awak pulak yang bertuah kan? Lucky you! Senyum lebar saya.


Wahai awak,


Mungkin salah saya or salah awak sebab suka salah tafsir status FB saya. Kita tak pernah jadi friend tau dalam FB tau tapi apasal awak terasa sangat dengan komen-komen or status saya tu. Yang pelik nya macam mana awak tahu eh setiap status saya?  
Awak stalk saya eh? Eee terharu nya saya. Caring pulak awak ni kan. Bertuah jadi anak cikgu kan? hehe. 


Awaaakkk,
saya dengar cita awak budak pandai. Tapi kenapa erti perkataan BITCH pun awak boleh salah erti kan? Ni mesti effect kena pulau kat sekolah kan? Tak pa saya faham. maybe awak stress sangat sebab tu la makna perkataan tu pun awak tak dapat huraikan betul-betul. tak pa nanti kita tukar tempat duduk awak eh. Baik kan saya! Apa pulak perkataan tak senonoh tu disama erti kan dengan mak,umi,ibu,mom,mummy n PUAN DATIN saya? awak ni mesti tak baca kamus kan? tak pa saya pun tak baca kamus sebab saya pandai. Berlagak? Eh memang la. Tengok la result SPM. By the way zaman sekarang kan da canggih sooo guna jak la bantuan MR.GOOGE TRANSLATE. Cakap dengan encik tu yang awak nak tau apa maksud perkataan tu. Gerenti jawapan encik google ANJING BETINA kan? sooo maka jelas la terbukti perkataan itu takda kena mengena dengan insan bernama ibu. Awak ni baik sangat hati kan nak kait kan hal ni dengan PUAN DATIN. Awak selama saya hidup saya pernah tau buat orang makan maggie+racun tikus. Nak? Sedaap sehingga tak terkata orang yang makan tu. Sweet kan?! 


awaaak,
Awak kan cantik.Pandai. Caring. tapi kenapa tetap nak rasa tergugat ni? salah ka saya post macam tu. Itu hanya tarikh ok! budak la budak. Entah la bagaimana nak dikatakan lagi. Opss baru saya teringat belum SPM rupanya hehe =). Hey awak, saya cuma ungkit tarikh tu bukan nya orang yang ada terlibat sama dalam tarikh tu. Chill la awak. Saya tau awak sayang dia. Nampak sangat desperate awak tu. 


Awaakkk,
Jangan la bimbang. Saya bukan jenis nak merampas hak orang walaupun itu hanya gf/bf orang dan belum bergelar suami or isteri lagi. Saya buka jenis orang yang terlari-lari nak kan orang sehingga kan nak mengaku dengan orang lain yang saya tu gf dia padahal baru berkenalan. Saya ni pun manusia biasa. Saya cuma mampu beri harapan. Sekadar harapan tak salah kan. Tak pernah ok saya nak sms hak kesayangan awak tu. Jangan la risau! Hak kesayangan saya sekarang ni cukup membahagiakan saya. Awak sepatutnya bersyukur sebab saya pernah happy tengok awak dengan dia bersatu. Awak juga sepatutnya bersyukur sebab saya letak 100% harapan yang attitude awak tu tak macam bodoh dalam hubungan korang. Tapi semua nya sia-sia bila rasa cemburu awak tu membuak-buak bagai lava gunung berapi. Ish tak baik tau macam tu awak. Silap hari bulan putih mata awak tu. =)




Wahai Awak,
Nak jadi terbaik bukan macam ni. Nak jadi matang bukan macam ni. Saya mengaku saya tak matang. At least la saya mengaku kan? Takda la saya nak mengaku saya ni matang padahal otak baru jak nak berkembang. Awak saya ni tak jahat sebenarnya. Hak kesayangan awak tu cukup kenal saya macam mana wahai awak. Saya pun cukup kenal perangai hak kesayangan awak tu. Tapi kan awak kalau awak terus berperangai macam ni saya jamin ramai perempuan yang akan dapat hati dia mungkin juga saya. Tak mau kan macam tu? so saya dengan ini nak la sangat tengok awak berubah. Jangan harap kan muka jak innocent. Tak guna semua tu kalau otak tak diasah perangai tak dibentuk. 


Lastly, 
Awak saya minta maaf kalau saya terkasar bahasa. Kepada hak kesayangan awak saya nak minta maaf juga sebab terjerit-jerit dalam fone didepan hak kesayangan saya pulak  tu. See?! kesian hak kesayangan awak tu kena jerit free disebabkan awak jak. Pas ni minta sorry eh dengan dia. By the way..good luck..and post ini ikhlas dari hati...and one more thing inbox awak tu semua sampah..saya hormat awak sebab saya hormat hati dan perasaan hak kesayangan awak dan hak kesayangan saya juga. so may god bless you la.












bye =)












p/s :: sorry la saya taip ni pakai perasaan,hati dan akal sebab tu agak emosi. Kalau mulut saya berbicara maybe awak akan trauma untuk selama-lamanya kot..=)

No comments: