The UnOrdinary Peoples ♥

Tuesday, October 22, 2013

What?

Aku sendiri tak paham apa yang kau nak... tak nak teruskan but still mencari... tak nak usaha but still nak terhegeh-hegeh...tetapkan la pendirian tu... jangan buat orang macam bodoh... jangan jadi hipokrit! kalau tak cakap tak nak! bila susah baru nak cari tapi bila da senang kawan2 durjana kau tu juga kau kongsi! speechless bila kau 100% tak berubah... tahap IQ jenis mana kau ni? kecewa! marah! aku pendam! bila aku lepas kau merungut! bila aku bertukar jadi hijau kau berubah jadi malaikat dalam kepura-puraan! orang lain memang nampak aku ni jahat... at least aku tak simpan... depan2 sweet nak mampus belakang macam haram! aku tak jahat...aku tak selfish kalau kau bersifat lebih kelakian sedikit... asah sikit tahap kepekaan kau tu... bukan jadi bodoh terus menerus... biasalah perempuan dengan emosinya... tapi kau harus paham...nanti kau da berbini then dia nak itu ini tak kan kau hulur rumput depan rumah jk? bukannya lelaki takda perasaan...ada just kau harus faham kelembutan, ketipisan hati seorang perempuan... saling memahami memang perlu tapi kalau satu pihak ni jk yang buat macam tu nak sampai bila? aku terperangkap sebenarnya... hendak lupakan tapi terhutang budi yang teramat sangat...hendak lari takut di gelar perempuan sundal... nasib baik diri ini masih berakal waras untuk tetap bertahan dengan keadaan... 

No comments: