The UnOrdinary Peoples ♥

Tuesday, June 10, 2014

K A U

Kau? ya semuanya pasal kau... aku? ya memang kau jk ada perasaan... memang kau jk yang betul... memang kau jk yang matang... memang kau jk yang adil... dari dulu hati aku ni berulat2 melayan ragam bodoh kau tu... kalau orang lain lama da dorang buang kau macam sampah... tapi ini aku pula yang kena layan macam anjing gila... susah kalau orang tak tetap pendirian ni... sekejap nak ni sekejap nak tu... kalau aku Tuhan lama da aku tarik nyawa kau lepas tu aku bagi balik lepas tu aku tarik balik lagi and so on... baru kau tau macam mana diri kau sebenar! Bersyukur lah cause people loves you for the asshole that you are! mana nak cari orang yang tahan dengan kau ni... bukan aku cakap aku bagus... tapi bila fikir balik kau yang selalu timbulkan masalah... kau yang tak pernah kenal aku sebenarnya... Kau? jangan cakap aku tak kenal kau... seorang jantan yang menginginkan perhatian setiap perempuan cantik tak kira perempuan tu bodoh or pandai asal dia cantik dan beri kau attention yang kau perlu itu sudah cukup mengiurkan hati kau... kan? memang aku bercakap seolah2 aku tau segalanya...memang! tapi hakikatnya kalau cermin sebesar alam dalam rumah kau tu tak berguna untuk cermin diri kau tu... ni ada aku boleh tolong bagi buka sikit mata dengan otak kau tu! aku tipu kau? eleh macam kau tak pernah tipu aku... awal2 da kantoi... lepas tu salah kan aku... bodoh! kadang2 lemas aku nak cakap dengan orang species kau ni.... penat! kadang2 aku pun terikut2 jadi bodoh macam kau ni!!

Cemburu??? memang aku kaki cemburu... kalau ada award kes2 cemburu aku lah ratu bagi award tu... Hipokrit bagi manusia yang mempersoalkan tahap kecemburuan seseorang! kenapa?! sebab dia pun pernah rasa cemburu tapi pura2 tak pernah rasa! pura2 pendam rasa kononnya itu lebih matang dan menguatkan hati... lawak bagi aku! memang kita didunia ni dilahirkan untuk memendam rasa??? pendam la perasaan marah tu buat macam jeruk mangga! pendam sampai berulat! bila da critical baru nak luah... gitu? lagi nahas macam tu... ya memang perlu matang... memang! aku setuju! tapi kalau kau dengan matang kau jk sampai one day perasaan kau tu betul2 da tak diambil peduli lagi including kewujudan kau... kau rasa berguna tak matang tu? matang sebab tak nak elak pergaduhan sebab nak bertolak ansur... so mengalah jawapannya... asyik kau jk matang asyik kau jk bertolak ansur asyik kau jk mengalah habis tu dia boleh buat sesuka hati? macam tu? bullshit bagi aku... memang tak perlu aku cemburu hari2... memang! tapi kalau lah kau ada ditempat aku kau tentu rasa apa yang aku rasa...

Susah untuk dibawa bincang sebab kita saling tak nak kalah...sebab apa? sebab penat mengalah... janji ini itu semua palsu... kau gembira senang hati... aku disini macam nak mati... 2 tahun lebih aku melawan perasaan yang sama... ada yang ambil kesempatan... aku diam... ada yang mengutuk... aku sabar... ada yang mempersoalkan... aku tak jawab.... buruk cacat celah aku semua orang nampak...kau? macam malaikat! beruntungkan kau... cakap benda yang sama dengan kau pun tak guna... kau takkan faham sampai satu saat nanti kau yang terduduk beku disini...

No comments: